Inloopcafés voor gebruikers van Apple en Android apparaten

Elke maand houdt Seniorenvereniging Kepèl een inloopcafé voor gebruikers van Apple- en Android apparaten (smartphones, tablets en ipads). Doel daarvan is om samen met andere gebruikers leuke apps te ontdekken en tips en trucs delen. En van elkaar en met elkaar te leren.

Wilt u meer leren over uw apparaat? Loop dan gerust binnen in Gemeenschapshuis in Kepèl (ingang via de Nijverheidsstraat (breng uw tablet/smartphone wel mee, zorg het apparaat opgeladen is). En zorg er ook voor dat u uw Apple ID bij u heeft.

Het inloopcafé vindt plaats op de 4e dinsdagmorgen van de maand. Steeds van 09.30-11.00 uur (met uitzondering van de maanden juli en augustus).

Alle informatie kunt u downloaden via deze flyer.

Wilt u voor elk inloopcafé via een mail herinnerd worden over het komende inloopcafé en wat er behandeld wordt? Stuur dan een mail naar Sla dit mailadres ook meteen op bij uw contacten, zodat de mail niet in uw spamvak belandt.

Contactpersoon Trees Joosten-Willems, telefoon 07-28651936.

Locatie
Gemeenschapshuis in Kepèl, Kerkstraat 27 (ingang via de Nijverheidsstraat). Toegang gratis voor leden van SeniorenVereniging Kepèl, niet-leden betalen € 2,50.