Samen Zingen

2021SamenZingenZing met ons mee
Elke 1e maandagavond van de maand van 19.30 tot circa 21.30 uur kunt u meedoen aan het Samen Zingen in het Gemeenschapshuis in Kepèl, Kerkstraat 27.
Een saxofonist speelt de melodie samen met een accordeonist en op een scherm staat de tekst van de liedjes.
Zonder internet, tv, radio of iets anders, gewoon uw stem gebruiken. Heerlijk toch? En het kost niets, hooguit de prijs van een kopje koffie of thee.
Fantastisch dat dit in deze hectische tijd nog kan. Bent u er ook bij? Iedereen is welkom (ook niet-leden) en de toegang is gratis.

Om mee te zingen hoeft u geen noten te kunnen lezen. Ook als u af en toe een nootje mist, is dat geen probleem. Bij aanvang van de bijeenkomst krijgt u de te zingen liedjes uitgereikt en ze worden getoond op een groot scherm. Die liederen hoeft u niet uit uw hoofd te kennen, plezier hebben is het voornaamste. Meer informatie bij Gérard van Oyen, telefoon: 077-3072190.

Foto's van het zingen bij Seniorenvereniging Kepèl kunt u bekijken in onze fotogalerij. Dat gaat snel via deze link.

Ook staan er enkele filmpjes van het zingen op youtube