Cultuurgroep

2023Cultuurgroep liggend

De cultuurgroep maakt elke 6 à 8 weken een uitstapje naar een of andere activiteit in de regio.
Locatie: per activiteit verschillend. Dit uitstapje wordt om de beurt door twee personen georganiseerd.

Contactpersoon: Mevrouw Tiny Rooyakkers-Smits
Telefoon: 06-14455531

Geïnteresseerd? Of misschien heeft u tips voor een leuk uitstapje? Neem contact op met Tiny!

Cultuurgroep bezoekt museum Terug in de tijd

Verslag door Tiny Rooyakkers-Smits, contactpersoon van de Cultuurgroep.

De Cultuurclubleden van de seniorenvereniging In Kepél brachten woensdag 17 april een bezoek aan het sinds 2005 bestaande museum “Terug in de tijd” Ondanks dat de bezoekers het niet al te warm hadden (vroeger was dat ook vaak zo) waanden ze zich in de vijftiger / zestiger jaren, de tijd van bolletjesjurken, van jongens op “brommers”, ook van prachtige oude sjieke  auto’s tot Friesche paarden met koets  toe. Het was er allemaal en nog zoveel meer. Een bakkerij, slagerij, apotheek  en natuurlijk de kruidenier VIVO. Nostalgie ten top!

Na afloop met zijn allen naar het restaurant waar een heerlijke warmte hen tegemoet sloeg. De koffie en appelgebak met toef slagroom was zeer welkom.

In onze fotogalerij kunt u een paar foto's van dit bezoek bekijken.

Meer informatie over Museum Terug in de tijd vindt u op hun website.