Jubileumboekje 60-jarig bestaan

2024 05 31 JubleumboekjeTer gelegenheid van het 60-jarig bestaan van onze vereniging is een jubileumboekje uitgebracht. Een prachtig boekwerkje, de moeite van het lezen en het bewaren waard. Alle leden kregen dit bij de nieuwsbrief van mei 2024 in de brievenbus. Nieuwsgierig? Bekijk hier de digitale versie.

Geslaagde algemene ledenvergadering 12 maart

2024 03 12 Jaarvergadering 000Dinsdagmiddag 12 maart 2024 hield onze vereniging in Gemeenschapshuis in Kepèl haar jaarlijkse algemene ledenvergadering.

Zoals gebruikelijk werden de financiële stukken behandeld. Tijdens de bestuursverkiezing verwelkomden we ons nieuwe bestuurslid Marlies van Bommel en namen we afscheid van Johan Wegdam en Nel Peeters. Wiel Stevens meldde zich aan als kandidaat-bestuurslid.

Na het officiële deel werden de aanwezigen getrakteerd op koffie/thee en vlaai en zorgde Brigit Geuijen voor muzikale klanken. En tijdens de tombola maakten de aanwezigen kans op een leuk prijsje.

Ari Verbruggen maakte een aantal foto's, die kunt u bekijken in onze fotogalerij.

Ook maakte hij een actuele foto van het huidige bestuur.

Feestmiddag 60-jarig jubileum 31 mei

Zoals U ongetwijfeld weet vieren we dit jaar ons 60-jarig bestaan. Op vrijdag 31 mei is er een feestmiddag bij Patershof. Hier vindt u alle informatie over kosten, programma en aanmelden. Denkt u nu “jammer, maar ik kan daar met de beste wil van de wereld niet komen, ik heb echt geen vervoer?”  Ook hier hebben we een oplossing voor.

Dat feestje mag u niet missen. Daarom, meld u meteen aan (kan ook via mail). Het wordt een echte feestmiddag.

Webmaster/social media beheerder gezocht

2024 01 29 Webmaster vacatureOnze huidige webmaster heeft aangegeven per 1 oktober 2024 te gaan stoppen. Onze zoektocht naar een man/vrouw die deze taak en ook het beheer van onze social media (facebook. instagram) wil overnemen is helaas nog niet geslaagd. Er moet toch iemand zijn die deze taak op zich wil nemen. Eventueel kunnen de taken ook over meer personen gedeeld worden.

Is dit wat voor u? Of kent u iemand die deze functie op zich zou willen nemen?

Neem dan contact op met een van onze bestuursleden of stuur ons een mail.