Seniorenbioscoop! 24 mei 2024

2024 05 24 SeniorenbioscoopSeniorenvereniging Kepèl organiseert samen met het Vrouwengilde Peel en Maas maandelijks een seniorenbioscoop.

De derde voorstelling is vrijdag 24 mei om 14.00 uur in DOK6 Cinema in Panningen. Vooraf is er ontvangst met koffie/thee.

De film kent een pauze. Ook na afloop is er gelegenheid voor gezellig samenzijn. De consumpties tijdens de pauze en na afloop zijn voor eigen rekening.

Reservering van de plaatsen dient rechtstreeks bij DOK6 Cinema te gebeuren op de gebruikelijke manier (digitaal, telefonisch via 077-31010164 of aan de kassa). De kosten van een voorstelling inclusief welkomstconsumptie bedragen € 9,80.

Informatie over de film: The Great Escaper.

In de zomer van 2014 haalt Bernard Jordan (Michael Caine) wereldwijd het nieuws met zijn ‘grote ontsnapping’ uit het verzorgingshuis waar hij woont. Zijn grote wens is om zich nog eenmaal bij zijn collega-oorlogsveteranen te voegen op het strand van Normandië ter herdenking van hun gevallen kameraden.

The Great Escaper vertelt niet alleen het inspirerende verhaal van een man die probeert in het reine te komen met zijn blijvende oorlogstrauma. Bernie’s avontuur, dat slechts 48 uur besloeg, viert ook de blijvende liefde in zijn 60-jarige huwelijk met Rene (Glenda Jackson) die haar echtgenoot op fantastische wijze steunt in zijn avontuur.

Tot ziens op 24 mei!

Truce van Oijen-Rolink 90 jaar

Ons lid mevrouw Truce van Oijen-Rolink werd op 2 april 2024 90 jaar. Onze felicitatiecommissie bracht haar thuis op het Dr. Poelsplein een bezoekje om haar te feliciteren met deze bijzondere verjaardag. Natuurlijk met de gebruikelijke attentie (zie foto).

Mevrouw Van Oijen, nogmaals van harte proficiat met uw 90ste verjaardag. Nog vele jaren in goede gezondheid gewenst.

Jac van Neerven 90 jaar

Ons lid Jac van Neerven werd op 23 maart 2024 90 jaar. Onze felicitatiecommissie bracht hem thuis op de Raadhuisstraat een bezoekje om hem te feliciteren met deze bijzondere verjaardag. Natuurlijk met de gebruikelijke attentie (zie foto).

Meneer Van Neerven, nogmaals van harte proficiat met uw 90ste verjaardag. Nog vele jaren in goede gezondheid gewenst.

Mia Wanten-Zelen 90 jaar

Ons lid mevrouw Mia Wanten-Zelen werd op 7 maart 2024 90 jaar. Onze felicitatiecommissie bracht haar thuis op de Raadhuisstraat een bezoekje om haar te feliciteren met deze bijzondere verjaardag. Natuurlijk met de gebruikelijke attentie (zie foto).

Mevrouw Wanten, nogmaals van harte proficiat met uw 90ste verjaardag. Nog vele jaren in goede gezondheid gewenst.

An Driessen-Peeters 90 jaar

2024 03 10 An Driessen Peeters 90 jaarOns lid mevrouw An Driessen-Peeters werd op 10 maart 2024 90 jaar. Onze felicitatiecommissie bracht haar thuis op de Dwarsstraat een bezoekje om haar te feliciteren met deze bijzondere verjaardag. Natuurlijk met de gebruikelijke attentie (zie foto).

Mevrouw Driessen, nogmaals van harte proficiat met uw 90ste verjaardag. Nog vele jaren in goede gezondheid gewenst.

Foto van bestuur SVK

Op dinsdag 12 maart 2024 poseerde het voltallige bestuur van Senioren Vereniging Kepèl voor een groepsfoto.

2023 01 17 Bestuur SVK

Van links naar rechts

Zittend:
Lies Pauwels-Koopmans, Henny Peeters-Wijnen, Marlies van Bommel

Staand:
Tom Jacobs, Jan Verheijen, Mart van Ninhuijs, Gé Hoffland

Lies van Lier-Kessels 90 jaar

2024 02 27 Lies van Lier KesselsOns lid mevrouw Lies van Lier-Kessels werd op 27 februari 2024 90 jaar. Onze felicitatiecommissie bracht haar thuis op de Markt een bezoekje om haar te feliciteren met deze bijzondere verjaardag. Natuurlijk met de gebruikelijke attentie (zie foto).

Mevrouw Van Lier, nogmaals van harte proficiat met uw 90ste verjaardag. Nog vele jaren in goede gezondheid gewenst.

Lei Janssen 90 jaar

Ons lid Lei Janssen werd op 25 februari 90 jaar. Onze felicitatiecommissie bracht hem thuis op de 18 Novemberring een bezoekje om hem te feliciteren met deze bijzondere verjaardag. Natuurlijk met de gebruikelijke attentie (zie foto).

Meneer Janssen, nogmaals van harte proficiat met uw 90ste verjaardag. Nog vele jaren in goede gezondheid gewenst.