Aanmelden lidmaatschap Seniorenvereniging Kepèl

Voordat u zich aan kunt melden als lid van Seniorenvereniging Kepèl, is het van groot belang dat u op de hoogte bent van onze voorwaarden (de kleine lettertjes!). Immers, met het aangaan van uw lidmaatschap, bent u gebonden aan deze voorwaarden, u dient hiervan op de hoogte te zijn. Lees dit dus aandachtig door voordat u onderin op de knop <Verder gaan> klikt. Met het klikken op deze knop gaat u akkoord met onderstaande voorwaarden.

Algemene Verordening Gegevensbescherming)

Seniorenvereniging Kepèl conformeert zich aan het Privacy Beleid van KBO-Limburg. U vindt dit op de website van KBO-Limburg op: https://kbolimburg.nl/privacybeleid/

Bij tussentijdse beëindiging van het lidmaatschap wordt de jaarcontributie, met uitzondering van de afdracht aan KBO Limburg, alleen gedeeltelijk terugbetaald om dwingende reden, zoals overlijden, ernstige ziekte, opname in verzorgingshuis of hospice. En alleen als erom gevraagd wordt.

Tijdens activiteiten van Seniorenvereniging Kepèl kunnen er foto’s en soms filmopnames gemaakt worden. Deze opnames kunnen gebruikt worden voor promotieactiviteiten van onze vereniging, o.a. op onze internetsites, in de nieuwsbrief en bij eventuele publicaties in de media. Mocht u hiertegen bezwaar hebben, laat het ons dan vóór aanvang van de activiteit weten.

Door op onderstaande knop te drukken accepteert u bovenstaande voorwaarden en gaat u verder naar het aanmeldingsformulier.

Verder gaan