Like onze facebookpagina

Waarom?

1. Via Facebook kunnen we snel iets nieuws communceren
2. Via Facebook bereiken we ook jongere ouderen, dus potentiële leden
3. Via Facebook worden berichten gedeeld, dus een breder bereik.

Seniorenvereniging Kepèl is ook al een tijdje actief op Facebook. We nodigen onze leden met een Facebookaccount dan ook van harte uit onze pagina leuk te vinden. U vindt onze pagina snel via deze link.

Zou u ook graag een Facebook account op uw smartphone of tablet willen, maar weet u niet goed hoe dat moet dan bent u van harte welkom in ons inloopcafé.

Onze facebookpagina

FacebookicoonOp facebook publiceren we de nieuwste foto's en wetenswaardigheden over en van onze vereniging, vaak voordat die op de website te zien zijn. Like onze facebookpagina en u ziet meteen alle nieuwtjes van Seniorenvereniging Kepèl. U kunt daar uiteraard ook een eigen reactie plaatsen.

U vindt onze pagina via Facebookpagina SVK

U heeft zelf geen facebook? Maar u wilt wel eens zien wat wij allemaal op facebook hebben staan? Dat kan.

Klik gewoon op het facebookicoon links van deze tekst en onze facebookpagina opent. U krijgt dan de onderstaande opmerking te zien. Daar hoeft u niets mee te doen. U kunt gewoon naar beneden scrollen en alles bekijken en lezen. Probeer het maar eens.