Kepèls Krenske

Kepèls Krenske, elke zondagmorgen

2023nwKepels krenskeVindt u de zondag ook zo lang duren? Door de week is er van alles te doen: er komt bezoek, we doen een boodschap, de kinderen komen en er zijn allerhande activiteiten. Maar die zondag ... die lijkt zo lang te duren!
Om die lange zondagen te overbruggen, houdt Seniorenvereniging Kepèl een inlooptreffen op de zondagmorgen. We doen dat in de ontmoetingsruimte van Gemeenschapshuis in Kepèl, Kerkstraat 27 (ingang via de Nijverheidsstraat).
Het inlooptreffen noemen we ‘Kepèls Krenske’.

Het Kepèls Krenske vindt elke zondagmorgen tussen 10.00-12.00 uur plaats. Iedereen is welkom voor alleen een kopje koffie of thee of voor een gezellig praatje of voor een spelletje. Zoals een potje kaarten, rummikub, sjoelen, memory, ganzenborden, biljarten of wat u maar wilt.

De toegang is gratis en u hoeft geen lid van Seniorenvereniging Kepèl te zijn. U betaalt alleen voor de koffie, thee of andere consumptie die u gebruikt.
Loop gewoon eens binnen. U hoeft ook niet de hele tijd te blijven (mag natuurlijk wel). U kunt binnen komen en weer gaan wanneer u wilt.

Foto's van het Kepèls Krenske kunt u bekijken in onze fotogalerij.

Vragen?
Bel met bestuurslid Lies Pauwels-Koopmans van Seniorenvereniging Kepèl op telefoon 06-46129304 of gebruik ons contactformulier.