Nieuwsbrief mei 2024

Rond 24 april werd onze nieuwsbrief weer bij onze leden in de brievenbus gedeponeerd. Met dit keer uitnodigingen voor de workshop Digitale Weerbaarheid op 7 mei en de busdagtocht naar Millingen aan de Rijn op 11 juni. Ook is de uitnodiging voor de feestmiddag van het 60-jarig jubileum op 31 mei nog eens bijgevoegd. En niet te vergeten het jubileumboekje van het 60-jarig jubileum.

We verwelkomen u uiteraard graag bij een of meerdere activiteiten.

Nog geen lid van onze vereniging? Dan mist u heel wat. Lid worden is super eenvoudig. Kijk hier maar eens.

NB: De verspreiding van het Ledenmagazine en de nieuwsbrief met bijlagen is niet mogelijk zonder vrijwilligers. Fijn dat we zulke kanjers hebben!

Nieuwsbrieven

Onderstaande link verwijst naar onze maandelijkse nieuwsbrief. Klik op de link om de nieuwsbrief te lezen.

Nieuwsbrief mei 2024

Wilt U oudere nieuwsbrieven nog eens nalezen? Dat kan tot een jaar na verschijnen via onderstaande links. Klik op de link om de nieuwsbrief te lezen

Nieuwsbrief april 2024

Nieuwsbrief maart 2024