Activiteitenoverzicht Seniorenvereniging Kepèl

Een ding is zeker: bij Seniorenvereniging Kepèl hoeft u hoeft zich niet te vervelen! Als lid kunt u dicht bij huis meedoen aan allerlei activiteiten die georganiseerd worden door de Seniorenvereniging Kepèl. Deze activiteiten zijn heel divers van aard. De ene keer is een activiteit meer geschikt voor jongere senioren en een andere keer komen vooral de oudere senioren aan bod.

Doet u met ons mee? Uiteraard is er veel ruimte om in alle vrijheid te kiezen waar u aan mee wilt doen en welke activiteiten minder bij u passen. Wanneer u suggesties heeft voor een nieuwe of een andere invulling van de door Seniorenvereniging Kepèl georganiseerde activiteiten, klop dan gerust aan bij een van onze bestuursleden. Alle ideeën zijn van harte welkom.

Een overzicht van de activiteiten die onze Seniorenvereniging Kepèl organiseert, vindt u onder deze menukeuze