Wandelen

Elke vrijdagmorgen kunt u wandelen met Seniorenvereniging Kepèl

Ook bij wat minder goed weer gaat het wandelen gewoon door. U kunt elke week kiezen uit twee afstanden, 5 of 10 kilometer.

Het deelnemen aan het wandelen kost niets meer dan een beetje inspanning en goede zin. Ook voor niet leden is het gratis. Dus trek uw wandelschoenen aan en loop met ons mee. Na afloop kunt u nog even gezellig nakletsen bij de gezamenlijke koffie/thee.  Denkt u er wel aan om een legitimatiebewijs mee te nemen, voor het geval dat er iets met u gebeurt (wat we uiteraard niet hopen)!

Let op: Uit oogpunt van veiligheid mogen er geen honden of andere huisdieren worden meegenomen.

Deelname is uiteraard op eigen risico.
Elke vrijdagmorgen starten de 5 kilometergroep als ook de 10 kilometergroep om 09.00 uur vanaf het Gemeenschapshuis in Kepèl.

Contactpersonen:

Voor 5 km: Elly Zandee, tel.: 06-10528448

Voor 10 km: Bert Bos, tel: 06-14136103

Foto's van het wandelen kunt u bekijken in onze fotogalerij.